Oferta specjalista ds. sprzedaży/organizator
Teatr Lalki i Aktora w Łomży poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty sprzedaży/organizatora w wymiarze pełnego etatu
od 23 września 2019 roku
1.Wymagania:
- preferowane wyższe wykształcenie,
- mile widziana znajomość technik sprzedaży bezpośredniej i pośredniej,
- umiejętność prowadzenia negocjacji z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert,
- umiejętność zarządzania sprzedażą,
- organizowanie przedstawień repertuarowych i zapewnienie teatrowi widzów poprzez stały kontakt z przedszkolami i szkołami na terenie Łomży i regionu,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu zarządzania bazą widzów,
- znajomość MS Office, kasy fiskalnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność kreatywnego i strategicznego myślenia,
- komunikatywność oraz profesjonalizm w budowaniu relacji z widzami,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,
- promocja teatru oraz uczestnictwo w kulturze.
2. Wymagane dokumenty na etapie składania ofert:
- życiorys (CV) ze zdjęciem,
- podpisana zgoda na przetwarzanie przez Teatr Lalki i Aktora w Łomży danych osobowych kandydata dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zał: RODO kandydat na pracownika)
4.Termin składania ofert:
- do 18.09.2019 r. - za datę wpływu uważa się datę dostarczenia oferty do sekretariatu teatru.
5. Sposób składania ofert:
- elektronicznie na adres e-mailowy: teatrlomza@hi.pl lub w formie papierowej w sekretariacie Teatru przy placu Niepodległości 14 w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta pracy na stanowisko specjalisty/organizatora (do godz.15:00).
6. Sposób wyłonienia pracownika:
- rozmowa kwalifikacyjna i rozmowa praktyczna w uzgodnionych wcześniej terminach.
7. Teatr oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zadaniowy system pracy,
- możliwość budowania i realizowania strategii sprzedażowej i promocyjnej teatru,
- pracę w środowisku kultury,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.